Koulun tukitoiminnot

Aamu- ja iltapäiväkerho Loikkis

Kaupunki järjestää Keskuskoulun 1.-2. -luokan oppilaille aamu- ja iltapäivätoimintaa.

Loikkis toimii koulun tiloissa.  Loikkiksen koordinoivana ohjaajana toimii Hannele Mäkilä puh.  0504002204.

Vanhempainyhdistys

Keskuskoululla toimii Vanhempainyhdistys, joka koostuu innokkaista oppilaiden vanhemmista.  Puheenjohtajana toimii Kaisa Lehtinen ja varapuheenjohtajana Jenny Niskala.

Pääasiallinen toimintamme on ollut varojenkeruuta Keskuskoulun luokkien ja oppilaiden hyväksi erilaisten mukavien tapahtumien varjolla. Tapahtumista esimerkkinä ovat suuren suosion saavuttaneet discot.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan!

Meidät löytää myös facebookista hakusanalla 'Loimaan keskuskoulun vanhemmat ja vanhempainyhdistys'. Ryhmään hyväksytään ja toivotaan vanhempainyhdistyksessä toimivien lisäksi kaikki halukkaat Keskuskoulun oppilaiden vanhemmat. Ulkopuolisilta ryhmä on suljettu. Klikkaa itsesi mukaan ja kutsu muitakin vanhempia!